TECAR- unul dintre cele mai moderne tratamente in fiziokinetoterapie

Posted by: adminsantaclini Comments: 0

Terapia TECAR (transfer Energetic Capacitiv si Rezistiv) reprezintă unul dintre cele mai moderne tratamente folosite in fiziokinetoterapie întrucat efectele sale benefice se observă încă de la prima aplicare.

Pacientul beneficiază de o combinație între efectul terapeutic propriu zis, influența analgezică oferită de curentul electric și relaxarea prin masajul zonelor problematice.

În marea majoritate a cazurilor tratamentul este sigur și foarte bine tolerat de pacienți.

Curentul electric de înaltă frecvență penetrează epidermul fără a pierde energie astfel încât pielea nu se încălzește, excluzând apariția iritațiilor.

Terapia TECAR stimulează metabolismul celulelor, stimulează drenajul limfatic, are efecte miorelaxante, antiinflamatorii, endorfinice și antialgice.

Terapia este utilizată în special în afecțiuni ale sistemului musculo-scheletal, terapia durerii, medicină sportivă, artroze și spondilartroze, fibromialgii, afecțiuni circulatorii, patologii ale organelor interne.

TECAR este contraindicată în cazul femeilor însărcinate, la pacienții cu cancer, în starile febrile sau infecții active ce necesită tratament specific, în cazul pacienților cu pompe de insulină sau purtători de pacemaker.

Clinica noastră vă pune la dispoziție această nouă tehnologie prin aparatul Back 3SE. Prin intermediul acestuia puteți beneficia de diferite proceduri specifice afecțiunilor dumneavoastră.

Pentru mai multe informații vă așteptăm în clinica noastra din strada Cârciumăresei nr. 419, Comuna Mitreni, Județul Călărași sau ne puteți contacta telefonic la numerele 0342.402-103, 0734.987688.

Call Now ButtonSUNA ACUM!